blőőőőőőőőő:D

 2010.09.08. 18:11

Én nem tudom mi van velem mostanában, álmos vagyok fáradt meg kurva szerelmes.És a tökömnek sincs kedve menni dolgozni...DE:tiszta büszke vagyok magamra, mert megint megoldottam valamit amire sok esély nem volt, szóval Verocska büszke magára hehe.

Ezzel a hülye idővel meg tele a lila bakancsom,köd meg eső meg minden szar ami pont nem kellene.Ezéééééééért ma is csak festettem jóformán:D Majd felrakom sasolásra.

Néztem ma valami überszar filmet, valami nőciről szólt, nem csinált mást mint végig virnyákolt,és ez kitett másfél órát.Ilyet én is tudok filmezni...viszont néztem Nils Holgersont is :D

Na lépek pingálni. Istenpááááá

A bejegyzés trackback címe:

https://veronicavaljan.blog.hu/api/trackback/id/tr782280894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Baz$i 2010.09.08. 18:39:21

Jól tetted!Én meg költöttem a pénzemet...még maradt belőle igaz,nem sok...remélem elég lesz:DD

NilsHolgersongir 2010.09.08. 18:41:17

jajjjj,tanuld már meg beosztani azt a kurva fizetést:D
süti beállítások módosítása