Gethaaaa

 2010.09.14. 15:58

Beteg vagyok.Igaza van anyámnak: ha valaki Nyíregyházán takonykóros, akkor tutti, hogy én is elkapom...így is lett.Az uram jókat vigyorog az amúgy is repedtfazék-jellegű hangomon, ami most valami robotos jelleget öltött.Nem is beszélve arról, hogy feszül az egész fejem, és nem tudom eldönteni, hogy a bennrekedt takonytól, vagy más miatt, de kegyetlen szar. Jófannah, nem gusztustalankodom.

Elgondolkodtam azon, hogy bemegyek dolgozóba kicsit, de este 2 csoportot kellene vinnem, úgyhogy főnökasszony azt mondta, kitekeri a nyakam, ha meglát odabennt, menjek táppénzre.Szóval, kénytelen leszek.Pedig de lettem volna a munka hőse!!!!:D

Megkaptam ma a világ legszebb sms-ét, ami miatt már meggyógyulni is érdemes, de nem kötöm az orrotokra, blőőőőőőőőőőőő!!!!!!!!!!!!!!Majd.

Most úgy fogok csinálni, mint mindenki más:fogom magam, elnyúlok az ágyamon, nyakig betakarózok és tv-zek, meg alszok és álmodozok is kicsit. Jót tesz majd a kis lelkemnek.:)

HIÁNYZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK....:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

A bejegyzés trackback címe:

https://veronicavaljan.blog.hu/api/trackback/id/tr902295899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Baz$i 2010.09.19. 09:42:22

Szia!

Hát a hétvégére nekem is lett olyan hangom mint neked, én meg még ki is nevettelek...úgyhogy most orrcsepp meg torokfertőtlenítőn élek...egy darabig...Kellett nekem ebben a szar időben biciklivel mennem dolgozni...na de sebaj majd a kórházi levegő meggyógyít:D
süti beállítások módosítása