Ennyiiiiiiii......

 2010.09.29. 11:13


A földről hallgattam meg az első csont roppanást
miután végig néztem az ősrobbanást!

Az első házaknál én voltam a sár
voltam leprás király és másra éhező cár!

Tapasztaltam mi Aphrodité valódi bája
Norbinak vagyok a ledobott kalóriája!
Nem a való villából jöttem a való világra
voltam és még leszek önmagam paródiája!
Vegetáriánusnak egy szendvics ami sonkás
voltam napnál fűtő és Medúzánál fodrász!
Áldás és oltás, márkás sport táska
aminek a mélyére senki más csak a lány ás.
Sztálin parancsára százszor ordítottam kaputt!!
trójában a falónak valóban én nyitottam kaput
játszottam kaszanovát meg babonázó szüzet

és 68-ban én csináltam először meg a tüzet
én találtam ki hogy a katonák az üzlet
és én voltam az oka annak hogy dániában bűz lett!
Leonardo kezében én voltam a tartás
tatárokkal együtt toltuk a tartár mártást
azt a havat olvasztom amit délre majd a tisza visz
ahol a kurva vámpírok ellen készítettem crucifix!
Amíg Hitlerék azt mondták rám hogy gond van
utolsó perceit végig néző tarkó voltam!
Voltam senki de a fiam úgy hívták hogy Pelé
Elvis haján bazd meg én voltam a zselé!
Voltam hegy és szakadék,vizet hozó folyó
arany tojó Kennedy fejében a golyó!
Előfordult hogy a kedvem szolgák lesték
a berlini falon voltam króm bomba festék!
Voltam pisztoly, penge, páncél ,és penna
a kanyar én voltam ahol behalt a Senna!
Hitehagyott pap a pietárra ráborultam
többször voltam fegyverben a százéves háborúban!

Mind két oldalon gyalogos és tiszt is
az egyik bankban engem rabolt ki a Viszkis!
Voltam hatalmas tábornok aki éppen kapitulál
szalutáló kamikaze és nem katapultál!
Baszott nagy zacskó kox lapulva a pultnál
én voltam a spanod akit tegnap szapultál!
gazdag csávó poharában voltam olcsó szesz
és a legrosszabb szitukban mondtam hogy pont jó lesz...

Elolvastam, és azt mondtam, hogy ilyen nincs...tudjátok....hiszek a reinkarnációban:))))

Amúgy kössz mindenkitől, jobban vagyok de nem teljesen, majd lesz ez még így se.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://veronicavaljan.blog.hu/api/trackback/id/tr192331820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása