ezt nem lehet leírni...

 2010.08.24. 23:08

Háhhhhhh de jó hétvége volt:D Naaaaaaaaaaaaaaaaggggggyon! Buli hegyek, apának tetszettek a képeim, huhhh :D

Pénteken elmentünk Baaaaaaaaaaaalcsira, az sem volt éppen rossz, de a szombat este...na azt nem lehet leírni. Mindíg is tudtam, hogy apám kegyetlenül tud, de ami akkor volt... Olyan izomlázam volta seggemben meg a combomban, hogy szinte fájt menni is, de annyi baj legyen. Csak reggel ne kellett volna dolgozni menni:S ezt a felkelés-témát nem nekem találták ki:S Olyan fejem volt,hogy reggel szabályosan megilyedtem magamtól, és azt sem tudom hogy melóztam végig a vasárnapot, de túléltem a hétfővel együtt.

Visszatérve a szombatra, állítom, hogy életem egyik legjobb, legpörgősebb és legszebb estélye volt.Olyan emberekkel akikkel jó együtt lenni, mert a maga módján idióta mindegyik, lovasok borászok és sorolhatnám.Naggggggggyon ott volt...és a dugi cigik a pince mögött ;)

Természetesen megint megjegyezték, hogy az életem jobban pörög mint kelle, de leszarom mert ha unatkozni kellene meghalnék.Én  életem, én élem, és úgy ahogy én akarom. Nem mellesleg, legalább majd lesz mit mesélni hehe.Csak öreganyám ne akarna folyton férjhez adni :D

Nem szeretném tovább ragozni a témát, mert megígértem h senkit nem untatok véééle, de...azt hiszem ez így jó.Boldognak érzem magam.Nem tudom, hogy ez az állapot meddig tart, nem is érdekel, rájöttem, hogy imádok szeretni, és imádom mikor engem szeretnek.És imádok mindent, ami emberekkel kapcsolatos, és büszke vagyok magamra is meg a körülöttem lévőkre is. Mert ízig-vérig emberek. Jó érzés tudni, hogy kik vannak mellettem ha baj van, és szeretem, mikor megnevettetnek , mert imádják, mikor mosolygok. és végre hazajött a hugi is a balcsiról, és kurva jó volt, hogy ma délután mind a hárman OTTHON voltunk.

És nem mellesleg a legrondább magyar szó az a véce, meg a margaréta.Ezt megállapítottam....

I LOVE ÉLET!

A bejegyzés trackback címe:

https://veronicavaljan.blog.hu/api/trackback/id/tr62245169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SDodesz 2010.08.25. 01:29:56

És a fekélődés? Azt sehagyd ki a legrondább szavek közül! :))))))))))))))))))))))

Baz$i 2010.08.25. 13:39:02

Tényleg szépek lettek a rajzaid le a kalappal elötted :))A férjhez menetellel szerintem még nem késtél el.Apám viszont mindig azt mondja nekem, sose nősüljek meg....Talán majd 5 év múlva:)))
süti beállítások módosítása